Regulamin Prabuckiego bużetu obywatelskiego
Szanowni Państwo
Przedstawiamy Regulamin Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego, który został przyjęty na mocy uchwały Nr IX/46/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta i Gminy Prabuty konsultacji społecznych w sprawie Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego oraz Uchwały Nr X/62/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 12 sierpnia 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr IX/46/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta i Gminy Prabuty konsultacji społecznych w sprawie Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego.
Skład Zespołu Koordynującego Prabucki Budżet Obywatelski:
- Paweł Pawłowski - przedstawiciel Samorządu Mieszkańców,
- Marek Król - przedstawiciel Samorządu Mieszkańców,
- Marek Szulc – Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty,
- Piotr Janiewicz – Przewodniczący Rady Miejskiej w Prabutach,
- Tomasz Wandzel – Radny Rady Miejskiej w Prabutach,
- Janina Lange – Radna Rady Miejskiej w Prabutach,
- Jędrzej Krasiński – pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach,
- Mariola Romel – Kosiedowska – przedstawiciel organizacji pozarządowych z Miasta i Gminy Prabuty.
Kompetencje Zespołu Koordynującego określa Regulamin Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego.
HARMONOGRAM PRABUCKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W ROKU 2015
|
L.p |
Opis czynności |
Termin |
|
1 |
Akcja edukacyjna mieszkańców |
13.07– 31.07 |
|
2 |
Zgłaszanie projektów |
03.08 – 21.08 |
|
3 |
Weryfikacja zgłoszeń |
24.08 – 11.09 |
|
4 |
Ogłoszenie listy projektów |
do 23.09 |
|
5 |
Konsultacje z mieszkańcami |
24.09 – 16.10 |
|
6 |
Głosowanie |
19.10 – 30.10 |
|
7 |
Ogłoszenie wyników |
do 04.11 |
|
8 |
Wpisanie do projektu budżetu Miasta i Gminy Prabuty wybranych projektów. |
do 15.11 |
HARMONOGRAM PRABUCKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO OD ROKU 2016
|
L.p |
Opis czynności |
Termin |
|
1 |
Akcja edukacyjna mieszkańców, omawianie budżetu ubiegłorocznego |
1.03 – 30.04 |
|
2 |
Zgłaszanie projektów |
01.05 – 10.06 |
|
3 |
Weryfikacja zgłoszeń |
11.06 – 25.06 |
|
4 |
Ogłoszenie listy projektów |
do 30.06 |
|
5 |
Konsultacje z mieszkańcami |
01.07 – 10.09 |
|
6 |
Głosowanie |
11.09 – 25.09 |
|
7 |
Ogłoszenie wyników |
do 10.10 |
|
8 |
Wpisanie do projektu budżetu Miasta i Gminy Prabuty wybranych projektów. |
do 15.11 |
Załączniki
Rozwiń Metryka
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
|---|---|
| Data utworzenia: | 2015-08-18 |
| Data publikacji: | 2015-08-18 |
| Osoba sporządzająca dokument: | Mariola Romel-Kosiedowska |
| Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
| Liczba odwiedzin: | 5692 |





