Ostatnie aktualizacje
Artykuły
Kontrola Regionalnej Izby Obrachunkowej z 2019 roku
Protokół z kontroli kompleksowej Urzędu Miasta i Gminy Prabuty w zakresie gospodarki finansowej i zamówień publicznych przeprowadzonej w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach z siedzibą w Prabutach ul. Kwidzyńska 2 przez inspektorów Wydziału Kontroli Gospodarki Finansowej Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku.
Wykonanie bieżących remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: "Wykonanie bieżących remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Prabuty".
GPG.6733.3.2019
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. 2018 poz. 1945, ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 17.01.2019r. (data wpływu do tut. Urzędu 18.01.2019r.) Pana Rafała Kwiatkowskiego reprezentującego firmę HYBRIS Spółka Cywilna Pracownia Projektowa Branży Sanitarnej ul. Nowowiejska 11/14 82-400 Sztum, działającego na rzecz Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów Oddział Zakład Gazowniczy w Gdańsku ul. Wałowa 41/43 80-858 Gdańsk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu położonego w Prabutach przy ul. Kisielickiej na działce geodezyjnej nr 92/46, 91/2, 95/30, 95/38, 95/36, 95/37 w obrębie geodezyjnym 0003 Prabuty-M, dla inwestycji polegającej na budowie gazociągu niskiego ciśnienia z przyłączem gazu w celu zasilenia budynków mieszkalnych.
GPG.6733.2.2019
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. 2018 poz. 1945, ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 17.01.2019r. (data wpływu do tut. Urzędu 18.01.2019r.) Pana Rafała Kwiatkowskiego reprezentującego firmę HYBRIS Spółka Cywilna Pracownia Projektowa Branży Sanitarnej ul. Nowowiejska 11/14 82-400 Sztum, działającego na rzecz Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów Oddział Zakład Gazowniczy w Gdańsku ul. Wałowa 41/43 80-858 Gdańsk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu położonego w Prabutach przy ul. Polnej na działce geodezyjnej nr 141/2, 150/1, 142, 504/2 w obrębie geodezyjnym 0003 Prabuty-M, dla inwestycji polegającej na budowie gazociągu niskiego ciśnienia z przyłączem gazu w celu zasilenia budynków mieszkalnych.
GPG.6733.29.2018
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U.2018 poz. 1945, t.j.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 23.11.2018r. Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 została wydana decyzja nr 3/2019 dla terenu położonego na działkach geodezyjnych nr 86/7, 86/8, 86/9, 86/10, 86/12 obręb 3 dla inwestycji pn.: „rozbudowa istniejącego budynku, w zakresie przebudowy dachu wraz ze zmiana sposobu użytkowania daw. księgarni na bibliotekę miejską; rodzaj zabudowy: zabudowa usługowa; cel publiczny: gminne obiekty użyteczności publicznej”.
Obrady V zwyczajnej sesji Rady Miejskiej
Obrady V zwyczajnej sesji Rady Miejskiej odbędą się w dniu 30 stycznia 2019 roku (środa) o godz. 15:30 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach.
1/2019
Zarządzenie nr 1/2019 Burmistrza Miasta i Gminy w Prabutach z dnia 01 stycznia 2019 roku w sprawie: powołania składu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Prabutach.
5/2019
Zarządzenie Nr 5/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 9 stycznia 2019 roku w sprawie: udzielenia upoważnienia Pani Malwinie Kordowskiej – inspektorowi ds. funduszu alimentacyjnego w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Prabutach do realizacji zadań wynikających z Ustaw o Karcie Dużej Rodziny.
4/2019
Zarządzenie Nr 4/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 9 stycznia 2019 roku w sprawie: udzielenia upoważnienia Pani Agnieszce Duch – inspektorowi ds. funduszu alimentacyjnego w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Prabutach do realizacji zadań wynikających z Ustaw o Karcie Dużej Rodziny.
3/2019
Zarządzenie Nr 3/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 9 stycznia 2019 roku w sprawie: odwołania upoważnienia udzielonego Zarządzeniem Nr 139/2015 Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty z dnia 7 grudnia 2015 r. Pani Karolinie Demko – pracownikowi Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach, do realizacji zadań wynikających z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.



